A CUPRA új korszakba kezd. Három évvel a terramari bevezetés után 2021 kulcsév lesz
a vállalat életében, és lendületet ad átalakulásának. A hat plug-in hibriddel és az
első 100% -ban elektromos modelljével, a CUPRA Born-nal bebizonyítja a piac
számára, hogy az elektromosság és a teljesítmény tökéletes kombinációt
jelent.
A vállalat harmadik évfordulója alkalmából a CUPRA csapat a CUPRA e-Garage
virtuális platformjára lépett, hogy egy digitális eseményen bemutassa a jövőre
vonatkozó terveit, amelyen jeles vendégek vettek részt, köztük Marc ter Stegen és
Fernando Belasteguín nagykövetek, Mattias Ekström, Jordi Gené és Mikel Azcona
autóversenyzők, valamint a Game of Thrones ügyvezető társproducere, Vince Gerardis.
A CUPRA itt van, hogy maradjon
Wayne
Griffiths, a CUPRA elnöke az esemény indításakén elmondta: "A CUPRA ebben a
három évben mindenkit meglepett, és a pandémia idején is még tovább növekedett.
Ezek a remek eredmények bizakodóvá tesznek minket abban, hogy 2021-ben erősebben
nyomuljunk; ebben az évben arra törekszünk, hogy megduplázzuk a 2020-as eladási
mennyiséget, és elérjük a vállalat teljes volumenének 10% -át. "
2018-as létrehozása óta a CUPRA meghaladta az összes kezdeti
várakozást azáltal, hogy 65 000 darabot adott el, és kétszámjegyű növekedést ért
el. Az új termék kínálat bemutatásával és az egyedülállóan kifejlesztett első
modell, a Formentor bevezetésével a CUPRA felgyorsította növekedését, és 2021
januárjában a leggyorsabban növekvő márkává vált, valamint a második egymást követő
havi eladási rekordot ért el.
Három stratégiai pillér 2021-ben
A
folyó évre vonatkozó céljainak elérése érdekében a CUPRA stratégiája három pilléren
nyugszik: a termékskála elindítása a villamosítás felé; új terjesztési stratégia
végrehajtása globális jelenlétének megerősítése érdekében; és új tapasztalatok
révén folytatni a márka világának építését.
A villamosítás a CUPRA 2021-es növekedésének kulcsa lesz. A már piacon lévő CUPRA
Leon, CUPRA Formentor és a CUPRA Ateca mellett a hat hibrid változattal a márka
célja, hogy megerősítse jelenlétét Európában és beléphessen a legelektromosabb
piacokra, mint Norvégia és Hollandia. A márka célja, hogy a Formentor teljes
értékesítésének 50% -a plug-in hibrid változat legyen. A CUPRA bővíteni kívánja
jelenlétét olyan nemzetközi piacokon is, mint Mexikó, Izrael és Törökország.
A vállalat bemutatta a CUPRA Formentor VZ5 modellt, egy speciális limitált kiadást
390 lóerővel, amelyből 7 000 darabot gyártanak, kiegészítve első exkluzív
modelljének nyolc hajtásláncát. Világpremierjét követően Dr. Werner Tietz, a
kutatásért és fejlesztésért felelős alelnök elmondta: "A CUPRA Formentor
VZ5 a belsőégésű motor teljesítményének végső megtestesítője az autórajongók
számára. A VZ5-tel elértünk valamit, amit sokan úgy gondoltak, hogy nem tudunk
elérni. Ez az autó a mi koronaékszerünk, a versenypálya és a közút közötti híd
egyik legjobb példája. Ez a bravúr, amelyet Mattias Ekström és Jordi Gené pilótáink
segítettek létrehozni. " Ekström és Gené mellett Mikel Azconát, a
spanyol pilótát a márka csapatának harmadik tagjának igazolták a PURE ETCR-en,
amely az első elektromos túraautó-verseny.
CUPRA Born: új korszak kezdődik
Wayne
Griffiths szerint a CUPRA Born, mely a trendi, a modell megalkotásban is inspiráló
barcelonai kerületről kapta nevét, sorozatgyártású modelljének elindítása a
vállalat átalakulásának impulzusa lesz: "A CUPRA Born újdonság lesz az
elektromos piacon egyedi kialakításával és teljesítményével. Ez a jármű hozzájárul
a globális CO2 -kibocsátás csökkentéséhez és az európai célok teljesítéséhez. Ezzel
az autóval, annak emocionális sportosságával kívánunk hozzájárulni Spanyolország és
a világ villamosításához, és azt szeretnénk, hogy a fiatalok következő generációja
részt vegyen ebben az átalakulásban. Ezért ezt a járművet előfizetéses szerződéssel
is kínálják, havi díjjal, amely magában foglalja a jármű használatát és egyéb
kapcsolódó szolgáltatásokat. "
Az autóvezetők új generációjának igényeire reagálva és a márka
hatékonyabb és fenntarthatóbb értékesítési modelljének biztosítása érdekében a
CUPRA második stratégiai pillére egy új terjesztési stratégia megvalósítása lesz. A
CUPRA Born piacra dobása az ügynökségi modell bevezetését vonja maga után, egy
olyan rendszert, amely megerősíti a kereskedői hálózat online jelenlétét. Ezenkívül
a márka célja, hogy növelje az utakon való láthatóságát azáltal, hogy megnyitja a
City Garage Üzleteket a világ legnagyobb városainak központi területein. A
mexikóvárosi, hamburgi és barcelonai exkluzív üzletek megnyitása után a CUPRA az
idei év második felében új City Garage üzlet megnyitását tervezi Münchenben.
Ezzel az új értékesítési modellel a CUPRA célja, hogy 2022 végére globális
hálózatát 800 üzletre bővítse. Ezenkívül a vállalat azt tervezi, hogy értékesítési
tanácsadói csapatát 1 000 CUPRA Masters-re növeli, akik a márka arcaiként
központosítják a kapcsolatot az ügyféllel az első kapcsolatfelvételtől az
autószervizig.
Az új terjesztési stratégiával a CUPRA Born megnyitja az ajtót az új nemzetközi
piacok előtt, és növeli a márka jelenlétét a leginkább felvillanyozott országokban.
500 kilométeres hatótávolságával és stílusos kialakításával a márka azt reméli,
hogy bővíti vásárlói körét, és meghódítja azokat, akik a legfejlettebb technológiát
keresik, minimális környezeti terheléssel, mivel a modell egyes elemei
újrahasznosított műanyagokból készülnek. A CUPRA Born felgyorsítja az elektromos
átalakulást, miközben megőrzi az autó iránti szeretetet és az érzelmekre
összpontosító vezetési élményeket. A CUPRA Born gyártását az év második felétől a
németországi Zwickau gyárban kezdik meg. Sőt, Wayne Griffiths az előadás végén
bejelentette, hogy a márka azon dolgozik, hogy a CUPRA Tavascan Electric Concept
valósággá váljon.
Növekszik a CUPRA univerzum
A teljes termékpalettával és a globális disztribúciós hálózattal a
CUPRA stratégiájának harmadik pillére új tapasztalatok generálása és új területekre
való terjeszkedés, azzal a vízióval, hogy inspirálják a világot Barcelonából.
A CUPRA stratégiai, üzletfejlesztési és üzemeltetési igazgatója, Antonino Labate
bemutatta a Wilson sportmárkával közösen létrehozott padel ütőt a World Padel Tour
játékosának, a CUPRA nagykövetének, Fernando Belasteguínnak. Ezzel az ütővel,
amellyel az argentin játékos néhány tornán profi pályán játszik majd, a cég be
akarja mutatni részvételét a padel, Európa leggyorsabban növekvő sportágának
bővítésében.
Ezenkívül Labate új együttműködést jelentett be a barcelonai székhelyű De Antonio
Yachts, egy nagy teljesítményű hajókat tervező jachtcéggel. A két márka együtt
dolgozott a D28 De Antonio CUPRA, a márka ikonikus színeiben megjelenő jacht
kialakításán. A CUPRA ügyvezetője bejelentette, hogy a jövőben a két márka célja
feltárni egy hibrid hajtású jacht létrehozásának lehetőségét.
Mivel az emberek és érzelmeik a márka stratégiájának középpontjában állnak, az
esemény stílusos lezárásaként a CUPRA bemutatta az RPM video teaser nevű sci-fi
tévés produkciót, amely 2101-ben játszódik, ahol az érzelmek tilosak, és lázadók
egy csoportja küzd azért, hogy felébressze az emberiséget. A kedvcsinálóban olyan
vezető színészek szerepelnek, mint Natalia Reyes, a legújabb Terminátor sztárja,
Eduard Fernández spanyol színész a 30 Monedas sorozatból és a Goya díjra jelölt
színésznő, Juana Acosta. A bejelentésben Vince Gerardis, a Game of Thrones és az
RPM teaser ügyvezető társproducere jelent meg az Uria testvérek és Daniel Posada
mellett az Infinito Studios-tól.