A CUPRA Born piaci bevezetése előtti utolsó téli tesztje az Északi sarkkör közelében
CUPRA BORN: az első elektromos CUPRA, mínusz 30 Celsius fokban
Zord téli környezet néhány kilométerre az északi sarktól. Teljesen fehér terület, ahol a helyi kultúrában mintegy 200 szó van a hó leírására, ahol a hőmérséklet eléri a mínusz 30 fokot, és egy 6 km2-es pálya van a befagyott tó jegén. A CUPRA mérnökei két évet töltöttek az autó tesztelésével ebben a zord környezetben annak érdekében, hogy az élenjáró technológiával a CUPRA Born fejlesztését a legmagasabb szintre emeljék. Most, a bevezetése előtti utolsó teszt-szakaszban a mérnökök a márka első, 100% -ban elektromos autóját a legnehezebb körülmények között tesztelik.
Elektromos teljesítmény a szélsőséges hidegben. Ez döntő szakasz a CUPRA Born fejlesztésében. A CUPRA csapata, a Föld leghidegebb részén több mint 1.000 tesztnek vetette alá az elektromos autót A tartóssági teszt 30.000 kilométer megtételét jelenti éjjel és nappal. A cél annak biztosítása, hogy a CUPRA Born bármilyen körülmények között a legjobb teljesítményt nyújtsa.
100%-os CUPRA adrenalin. Az első, 100% -ban elektromos CUPRA dinamizmusa kulcsfontosságú szempont volt a fejlesztésben. A dinamikus futómű vezérlést és a lengéscsillapító különböző erősségű beállításait egy befagyott tavon lévő pályán tesztelik. A pálya belső része kicsit simább, a külső része már kevésbé, így a csúszási helyzetek jól tesztelhetők, és a mérnökök a sportosságot a környezetre gyakorolt negatív hatás nélkül ellenőrizhetik.
A fékezés pontossága. A CUPRA Born tesztje olyan pályákon történt, ahol váltakoznak a jeges és aszfaltos felületek, amelyek így eltérő tapadási körülményeket jelentenek. A CUPRA csapata a legnehezebb körülményeket teremti meg újra és újra. Az érzékelők mind a négy keréken elemzik az egyes tereptípusokat, hogy megtalálják a legstabilabb fékezést biztosító egyensúlyt.
Konstans kényelem. Mivel a gépkocsi teljesen elektromos, a CUPRA Born klímaberendezésének hatása azonnal érezhető. Az autó még mínusz 30 fokos hidegben is a legelső másodperctől biztosítja a maximális fűtési teljesítményt. Annak ellenére, hogy csaknem 4.000 km-re voltak a martorelli műszaki központtól, a mérnökök a legmodernebb technológiát, például 3D nyomtatókat használtak a légkondicionáló rendszer fejlesztésére. Több kihívást is leküzdöttek: létre kellett hozni egyrészt egy csendes, másrészt egy hatékony rendszert annak érdekében, hogy a lehető legjobb kényelmi érzetet érjék el a legmagasabb szintű autonómia megtartásával.
Hamarosan érkezik a CUPRA Born. A CUPRA első, 100% -ban elektromos
autója sikeresen teljesítette a több, mint 1.000 extrém teszt programot.
Technológiája, teljesítménye, dinamizmusa, a fékezés pontossága és a kényelem
érzete a legzordabb éghajlati viszonyok között is megállja a helyét.
A CUPRA első ,100% -ban elektromos modelljének világpremierjére május elején kerül
sor.